Monday 12 December 2011

~Fuh,fuh..berhabuknye blog ni~


Hihi..tajuk ntah ape2 kan..haha..dah lame saya tak update blog ni. Kesibukan kerja saya sekarang membataskan saya utk mengupdate blog saya ni..Itu salah satu sebab. Sebab ke dua saya, sekarang ni saya tak boleh nak mengadap komputer lame2. Mata akan pedih, kepala pening dan rasa nak muntah. Saya dah pg poliklinik tye pe prob saya ni..MA(Medical Asst) kat poli tu cakap disebabkan cahaya dkt komp tu. So.die suh saya gunakan protecter scren..Adoi sampai sekarang saya tak beli lagi.huhu..takde masa plak nak pg beli benda tu,,huhu

Kandungan saya dah nak msk 5 bulan. Dah ada rs pergerakan baby. Baby saya agak aktif la. Alhamdulillah..en.hubby saya cakap biar aktif itu tanda baby sihat..eceh..mcm doc plak en.hubby saya..hehe
Kalau takde ape2 hjg bln ni saya nak pg scan utk kali ke 2. Tak sabar nak tgk baby saya dah besar mane.
Hopefully sume nye ok.



2 comments:

Mama Naufal said...

sedar tak sedar dh 5 bulan dh ye..alhamdulillah......hehehe

jiwaku hanya untukmu sayang said...

jage baik baik semua kena jager tau . nanti baby cute macam mama dia kan tak pong biar macam mak cik wan dia heheheheheh